Két év

Két éve tértem haza, és választottam egy új életformát. Két éve kezdtem újra az életet itthon. Két év alatt megtapasztaltam mit jelent beilleszkedni, barátokra lelni egy új, ismeretlen világban. Egy olyan helyen, ahol minden más, mint az országban bárhol máshol. A hely egy apró szeglete az országnak, mely nem különösebben érdekes. Söt, esetenként unalmas. De mégis élettel teli. Ellentmondások és harcok világa, ahol minden út, park, fa és épület magában hordozza a 20. század történelmét. Ahol a természet felülkerekedik a politikán, és alkalmazkodik az újhoz.
Néhány napja nosztalgiáztunk, felidéztük, hogyan kerültünk ide, és hogyan ismertük meg egymást. Akkor elhatároztam, hogy ennyi idö után illendö megosztanom a történetemet. Legyen ez a blog egy kicsit útmutató, egy kicsit iránytü, egy kicsit kézikönyv, egy kicsit kalandregény. Egy ösvény, amin kiléphetünk kicsit a hétköznapokból és átléphetünk egy más világba, ami mégsem Narnia, vagy más képzeletbeli hely, hanem a valóság, csak kicsit másként!